Doskonały olej do stacjonarnych silników gazowych
Shell Mysella MA jest doskonałej jakości olejem przeznaczonym dla czterosuwowych silników iskrowych i systemów dwupaliwowych, wymagających oleju o średniej zawartości popiołu lub wykorzystujących kwaśne gazy pofermentacyjne. Jest mieszaniną specjalnie wyselekcjonowanego oleju bazowego oraz zestawu odpowiednio dobranych dodatków: detergentów/dyspersantów, dodatków przeciw zużyciowych, przeciw korozyjnych i przeciwpiennych.
Mysella MA nadaje się do stacjonarnych silników gazowych nowej generacji, spełniających podwyższone normy emisji tlenków azotu (NOx) oraz spalających w sposób czysty ubogie mieszanki.
Zastosowanie
• Rezerwa alkaliczna
Utrzymanie wysokiej rezerwy alkalicznej (TBN) zapewnia neutralizację kwaśnych produktów spalania oraz doskonale zapezpiecza silnik przed korozją nawet w przypadku stosowania agresywnych gazów
• silniki gazowe iskrowe zasilane gazem naturalnym
• silniki gazowe dwupaliwowe rozpalane pilotowym paliwem diesla
• silniki gazowe zasilane gazem zawierającym siarkę
• Niska zawartość fosforu
Kompatybilność z silnikami wyposażonymi w katalizatory spalin
Shell Mysella MA nadaje się również do wielu innych typów silników oraz zastosowań wymagających oleju o średniej zawartości popiołu lub spalających kwaśne gazy pofermentacyjne.
Spełnianie specyfikacji:
Waukesha: spełnia wymagania dla silników stacjonarnych
API CD
Dopuszczenia i zalecenia
Długa i niezawodna praca silnika
Mysella MA jest zatwierdzona przez:
Waukesha
Jenbacher
Ulstein Bergen (bio gaz)
Wärtsilä SACM Diesel
Ruston Diesels
MAN Dezentrale Energiesteme (silniki gazowe)
Zalety eksploatacyjne
• Doskonała czystość tłoków i silnika
• Zawartość detergentów
Utrzymanie w czystości silnika w systemach dwupaliwowych
• Wyjątkowa odporność na działanie czynników utleniających i nitrujących
Zachowanie stałej lepkości oraz odporność na tworzenie szkodliwych substancji kwaśnych, wpływa na wydłużenie żywotności oleju
• Optymalna zawartość składników zawierających popiół
Zwiększona żywotność zaworów w silnikach wymagających oleju o średniej zawartości popiołu