OKS 403 - Smar specjalny przy narażeniu na działanie wody morskiej

OKS 403 - Smar specjalny przy narażeniu na działanie wody morskiej

Dziedziny zastosowania:


Smarowanie otwartych zazębień, łożysk ślizgowych i tocznych, wrzecion z gwintem, zawiasów, prowadnic i wind, dźwigów pokładowych, urządzeń podwodnych, części urządzeń portowych, jak również w mokrych obszarach przemysłu tekstylnego. Ochrona przed korozją ruchomych części pracujących pod wpływem wody morskiej w obszarze nadbrzeżnym i w morzu oraz części pod stałym wpływem wody w budownictwie wodnym.


Zalety i użycie:


Najlepsza przydatność jako odporny na wodę smar specjalny do zastosowań nad i pod wodą. Wysoka skuteczność przez optymalną ochronę przed ścieraniem i korozją. Ekonomiczność w stosowaniu dzięki ochronnemu działaniu.


Zastosowanie:


Dla zapewnienia optymalnego działania zaleca się przemycie powierzchni smarowanych środkiem myjącym np. OKS 2610/2611. Przed pierwszym smarowaniem należy zdjąć powłokę środka ochrony antykorozyjnej. Łożysko tak wypełnić, aby wszystkie funkcyjne powierzchnie były pewnie smarowane. Łożyska normalne wypełniać w około ⅓ wolnej wewnętrznej przestrzeni. W przypadku łożysk wolnoobrotowych (D x n mniejsze niż 50.000) wypełniać całą przestrzeń wewnętrzną. Przestrzegać zaleceń producentów maszyny i łożyska. Uzupełnianie smaru powinno być realizowane prasą ręczną przez smarowniczki, lub automatycznym systemem smarowania. Okresy uzupełniania smaru i jego ilości podane są w instrukcji obsługi maszyny. Jeżeli nie istnieje możliwość odprowadzania zużytego smaru z łożyska należy ograniczyć ilość podawanego smaru i unikać nadmiaru środka smarowego podawanego do łożyska. W przypadku długiego okresu pracy wskazana jest całkowita wymiana zużytego smaru na nowy. Mieszanie smaru jest możliwe tylko z odpowiednimi smarami.

Wróć do listy produktów
Sklep

Zapraszamy do naszego
sklepu internetowego

http://sklep.smary.pl