Molub-Alloy 777-1 ES - smar do łożysk

Molub-Alloy 777-1 ES - smar do łożysk

Opis

Castrol Molub-Alloy 777 ES to smary przeznaczone do zastosowań w bardzo ciężkich i niekorzystnych warunkach otoczenia. Zostały opracowane i skomponowane, aby sprostać ciężkim i szokowym obciążeniom, powszechnie spotykanym w przemyśle metalurgicznym, budownictwie, górnictwie i przemyśle leśnym. Smary Molub-Alloy 777 ES skomponowane są na bazie wysokiej jakości olejów mineralnych, polimerów oraz starannie dobranych stałych środków smarnych. Stałe środki smarowe, działając wspólnie z dodatkami przeciwzużyciowymi oraz dodatkami EP, zapewniają obniżenie temperatury pracy oraz zużycie, zapewniając jednocześnie najwyższą ochronę w zakrecie ekstremalnych nacisków i obciążeń szokowych. Ta kompozycja, wspólnie z odpornym na ścinanie zagęszczaczem, zapewnia wyjątkowo skuteczne uszczelnienie zabezpieczające przed wyciekaniem smaru, oraz przed przedostawaniem się zanieczyszczeń z atmosfery, nawet w warunkach, gdy mechaniczne uszczelnienie jest uszkodzone. Pakiet dodatków antykorozyjnych oraz przeciw utlenianiu pozwala na skuteczną, długotrwałą ochronę przed korozją oraz zapewnia długi okres eksploatacji smaru.

Zastosowanie

Molub-Alloy 777 ES to wielofunkcyjne smary, które działają skutecznie w łożyskach ślizgowych i tocznych. Wykazują one doskonałe właściwości adhezyjne i przyczepność, dzięki czemu są bardzo odporne na ścinanie. Typowe aplikacje obejmują łożyska toczne, tuleje, prowadnice ślizgowe, gwinty i ogólne smarowanie, tam gdzie mogą występować duże obciążenia i małe prędkości. Molub-Alloy 777 ES 1 i 2, są smarami posiadającymi certyfikat Bucyrus (ze składnikami stałymi <5% względem masy i <10 µm maksymalnej wielkości cząsteczek). Warunki użytkowania W celu zminimalizowania niekompatybilności ze starym smarem, wszystkie poprzednie środki smarne powinny być usunięte w możliwie największym stopniu przed operacją napełniania. Podczas pierwszych uruchomień okresy wymiany smaru powinny być szczególnie doglądane w celu upewnienia się, że poprzednie smary są usuwane. Nie nadają się do użycia w łożyskach precyzyjnych i szybkoobrotowych.

Zalety

Doskonałe właściwości zmniejszające współczynnik tarcia, ze względu na stałe środki smarne – łatwiejszy rozruch, obniżenie temperatury oraz energii, prowadzi do dłuższej żywotności łożysk. Doskonała stabilność mechaniczna- smary zachowują swoją konsystencję podczas całego okresu użytkowania, co zapewnia długotrwałą ochronę. Łatwa pompowalność w systemach centralnego smarowania. Doskonała adhezja- ciągłe smarowanie i zredukowane zużycie, podczas obecności filmu między smarowanymi powierzchniami. Wyjątkowa odporność na wodę, film smarny pozostaje na powierzchni nawet podczas obecności wody. Odporność na korozje miedzi i stali- wydłużony okres eksploatacji oraz lepsze parametry pracy łożysk. Doskonała odporność na naciski oraz przeciwzużyciowa- zabezpiecza urządzenia przed obciążeniami ekstremalnymi/szokowymi i pomaga zminimalizować zużycie a tym samym przedłużyć eksploatację urządzeń. Wszechstronne- optymalna ochrona i długa żywotność uszczelnień a także tworzący skuteczne uszczelnienie gdy uszczelki są zniszczone.

Wróć do listy produktów
Sklep

Zapraszamy do naszego
sklepu internetowego

http://sklep.smary.pl